مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 11:502023-01-17حوادث

شناسایی 385 تارنما و دستگیری 54 نفر که سوالات جعلی کنکور و تجهیزات تقلب می فروختند


رییس پلیس فتا فراجا جزییات اجرای طرح عملیاتی شناسایی و مقابله با تبلیغ کنندگان دروغین سوالات کنکور سال 1401 را تشریح کرد.

- رییس پلیس فتا فراجا جزییات اجرای طرح عملیاتی شناسایی و مقابله با تبلیغ کنندگان دروغین سوالات کنکور سال 1401 را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار وحید مجید در این باره گفت: بر اساس رصدهای صورت گرفته در فضای مجازی و با استناد به تجارب ادوار گذشته برگزاری کنکور در کشور، مشخص است تعدادی از مجرمان سایبری با انجام تبلیغات دروغین و فریبنده عمدتا در شبکه های اجتماعی و پیام رسان های غیر بومی و استفاده از ترفندهای خاص مدعی دسترسی به سوالات کنکور و واگذاری آن به داوطلبان قبل از آزمون هستند .

وی ادامه داد: بر همین اساس برابر تمهیدات صورت گرفته ضمن ایجاد 80 تیم تخصصی طرح رصد و برخورد با تارنماها، فروش سوالات کنکور، تخلف در آزمون و فروش تجهیزات تقلب در کشور طی ماه های گذشته اجرا شد و در این خصوص بیش از 385 تارنمای مجرمانه مورد شناسایی قرار گرفت و از این تعداد 54 نفر از متهمان که مدیریت 116 فقره صفحه و کانال را بر عهده داشتند شناسایی، دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی افزود : بر اساس تجزیه و تحلیل پرونده های قضایی تشکیل شده علیه متهمان مشخص گردید که بیش از 95 درصد تبلیغات صورت گرفته در این حوزه کاملا دروغین و با هدف فریب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 385 تارنما و دستگیری 54 نفر که سوالات جعلی کنکور و تجهیزات تقلب می فروختند

شناسایی 385 تارنما و دستگیری 54 نفر که سوالات جعلی کنکور و تجهیزات تقلب می فروختند