مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 11:502023-01-17حوادث

4 نفر بر اثر مسمومیت با گاز منوکسید کربن در سبزوار جان باختند


رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار از جان باختن 4 نفر بر اثر مسمومیت با گاز منوکسید کربن در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار از جان باختن 4 نفر بر اثر مسمومیت با گاز منوکسید کربن در این شهرستان خبر داد.

دکتر عباس کافی در گفت و گو با ایسنا خاطرنشان کرد: از ابتدای دیماه امسال بر اثر برودت هوا و قطعی گاز، 4 نفر از هم وطنان به دلیل مسمومیت با گاز مونوکسید کربن جان خود را از دست دادند.

وی عنوان کرد: در چند هفته اخیر اورژانس 115 طی 9 مأموریت به 13 نفر از همشهریان که با گاز CO دچار مسمومیت شده بودند ارائه خدمات داشته که 10 نفر به علت وخامت حال به مراکز درمانی منتقل و 4 نفر نیز جان خود را از دست دادند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار تصریح کرد: با توجه به بحران اخیر و افت فشار گاز این روزها و طرح یک اتاق گرم و یک بخاری مردم توجه داشته باشند در صورتی که از بخاری نفتی و یا کپسول گاز برای گرم کردن فضای منزل استفاده می کنند حتماً لوله بخاری و منافذ خروج اکسیژن را با دقت بررسی کنید.

وی افزود: به لحاظ اینکه گاز مونوکسید کربن گاز بدون بو بوده و به تدریج سطح اکسیژن خون را پایین می آورد بنابراین استشمام ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 نفر بر اثر مسمومیت با گاز منوکسید کربن در سبزوار جان باختند

4 نفر بر اثر مسمومیت با گاز منوکسید کربن در سبزوار جان باختند