مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 12:402023-01-17اقتصادي

90 هزار متر کابل مخابرات در بوشهر به سرقت رفته است


مدیر شرکت مخابرات منطقه بوشهر گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 90 هزارمتر کابل مسی مخابرات در استان به سرقت رفته است.

- ایسنا/بوشهر مدیر شرکت مخابرات منطقه بوشهر گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 90 هزارمتر کابل مسی مخابرات در استان به سرقت رفته است.

علی مهرپویا سه شنبه 27 دی در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: پارسال 1670 میلیارد ریال در پروژهای مختلف مخابراتی استان بوشهر بر اساس برنامه ریزی با محوریت توزیع عادلانه در شهرستان ها و روستاهای استان اجرایی و پهنای باند در ورودی همه شهرستان های استان انجام شد.

وی با اشاره به توافق با 6 شهرداری مراکز شهرستان های استان بوشهر برای اجرای پروژه هایی پایش تصویری اضافه کرد: این پروژه با اعتبار 9 میلیارد و 500 میلیون تومان در تامین و تضمین امنیت اجتماعی کمک بزرگی خواهند کرد.

مدیر شرکت مخابرات منطقه بوشهر با اشاره به تحت پوشش تلفن همراه قرار دادن 2 نقطه در حد فاصل مسیر جم به کنگان عنوان کرد: این پروژه در چند سال گذشته متوقف شده بود که امسال خوشبختانه این پروژه نهایی شد.

مهرپویا با اشاره به اینکه 55درصد مردم استان بوشهر از خدمات اینترنت مخابرات استفاده می کنند، ادامه داد: این شرکت در استان بوشهر از ابتدای سال تاکنون به 6 هزار مشترک ADSL خانگی، 800 مشترک FTTH و فیبرنوری خانگی، 60 سرویس VDSL خدمات ارائه داده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 هزار متر کابل مخابرات در بوشهر به سرقت رفته است

90 هزار متر کابل مخابرات در بوشهر به سرقت رفته است