رکوردشکنی تماس شهروندان با سامانه 137 پلاس در روز برفی پایتخترییس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (137پلاس) از ثبت بیش از 17 هزار تماس از سوی شهروندان با سامانه 137 پلاس در روز یکشنبه 25 دی ماه خبر داد. - رییس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (137پلاس) از ثبت بیش از 17 هزار تماس از سوی شهروندان با سامانه 137 پلاس در روز یکشنبه 25 دی ماه خبر داد. به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رضا ناصری سرای با اشاره به رکوردشکنی تماس های شهروندان پایتخت نشین با سامانه 137 پلاس گفت: به دلیل بارش سنگین برف و افزایش نزولات جوی در روزهای گذشته شاهد بالاترین تماس شهروندان با سامانه 137 پلاس بودیم که رکورد تماس با این سامانه هم شکسته شد. رییس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (137 پلاس) با بیان اینکه در روز یکشنبه 25 دی ماه، بیش از 17 هزار تماس از سوی شهروندان با سامانه 137 پلاس گرفته شد که نسبت به آمار قبلی بالاترین تماس با این سامانه (13 هزار و 300 تماس) رشد تصاعدی داشت، اظهار کرد: ثبت این میزان تماس با سامانه 137 پلاس شهرداری تهران نشان از اعتماد شهروندان به مدیریت شهری به جهت حل مشکلات و رفع نابسامانی های شهری دارد که باید قدردان آنان بود و به بهترین نحو نسبت به خدمات رسانی به شهروندان اقدام کرد. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |