مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 12:552023-01-17اقتصادي

ثبت بالاترین آمار رسیدگی به شکایات کارگری و کارفرمایی در اردبیل


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: اردبیل با میانگین 32 روز بالاترین آمار رسیدگی به شکایات کارگری و کارفرمایی در کشور را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهروز رحیم زاده پیش از ظهر سه شنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری با بیان اینکه میانگین رسیدگی در 9 ماهه سالجاری در کل کشور 54 روز است، اظهار کرد: اردبیل با میانگین 32 روز بالاترین آمار رسیدگی به شکایات در کشور را دارد.

وی با تاکید بر جدیت در رسیدگی به شکایات واصله از کاگران و کارفرمایان بیان کرد: یکی از شاخص های ارزیابی ادارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سطح کشور میانگین مدت زمان رسیدگی به شکایات واصله در مراجع حل اختلاف است که از طریق سامانه جامع روابط کار استخراج و احصا می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل با بیان اینکه ما با اطاله رسیدگی به پرونده ها، در حوزه کارگری و کارفرمایی روبه رو نیستیم، ادامه داد: تنها مرجع رسیدگی به اختلافات کارگری و کارفرمایی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی است که ما با تشکیل هیئت های بدوی و تجدید نظر سعی می کنیم در خدمت جامعه کارگری و کارفرمایی باشیم.

رحیم زاده فعالیت 14 هیأت تشخیص و 6 هیئت حل اختلاف و تجدید نظر را یادآور شد و تصریح کرد: هیأت تشخیص تا 15 روز رأی خود را صادر می کند که در صورت اعتراض، آرا در ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت بالاترین آمار رسیدگی به شکایات کارگری و کارفرمایی در اردبیل

ثبت بالاترین آمار رسیدگی به شکایات کارگری و کارفرمایی در اردبیل