مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 12:552023-01-17دانش

شناسایی 260 نخبه تحت پوشش کمیته امداد در گیلان


مدیرکل کمیته امداد گیلان از شناسایی و حمایت از 260 نخبه تحت پوشش کمیته امداد استان خبر داد و گفت: در حوزه های علمی - پژوهشی، اختراعات، ورزشی، فرهنگی - هنری، - علوم قرآنی و تحصیلی اقدام اقدام به شناسایی مددجویان نخبه می کنیم.

عباس اهرابی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به شناسایی نخبگان و مبتکران مددجو در کمیته امداد استان گیلان، عنوان کرد: این اقدام با هدف حمایت جدی از نخبگان و بهره گیری از استعداد علمی و فرهنگی آنها در راستای غنای فعالیت های فرهنگی کمیته امداد صورت پذیرفته است.

وی با بیان اینکه تاکنون 260 نخبه تحت پوشش را شناسایی کرده ایم، گفت: از این میان 153 نفر دانش آموز، 77 نفر دانشجو، 13 نفر طلبه علوم دینی و 17 نفر از غیر محصلین می باشند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان، با برشمردن زمینه های نخبگی، عنوان کرد: کمیته امداد استان در حوزه های علمی - پژوهشی، اختراعات، ورزشی، فرهنگی - هنری، علوم قرآنی و تحصیلی اقدام به شناسایی مددجویان نخبه نموده است.

اهرابی اضافه کرد: در طرح شناسایی نخبگان، مددجویان دارای مقام های اول تا سوم ملی و بین المللی در رشته های مختلف ورزشی، مقام های برتر کشوری در مسابقات و رویدادهای هنری و حافظین و برگزیدگان مسابقات قرآن کریم شناسایی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 260 نخبه تحت پوشش کمیته امداد در گیلان

شناسایی 260 نخبه تحت پوشش کمیته امداد در گیلان