مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 13:252023-01-17اقتصادي

وضعیت ذخیره سازی سوخت در همدان مطلوب است


وضعیت ذخیره سازی سوخت در استان مطلوب است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا قاسمی فرزاد در چهل و دومین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، گفت: در تدابیری که طی یکسال گذشته اتخاذ شد، خطوط و شریانات اصلی پدافندی تقویت شدند و هم اکنون در مسیر اصلی خطوط انتقال هستیم، بنابراین به هیچ وجه دچار قطعی و یا افت فشار گاز نخواهیم شد.

وی افزود: از نخستین استان هایی بودیم که ساعات اداری را کاهش دادیم تا صرفه جویی در مصرف انرزی انجام شود، این اقدام باعث شد تا روزانه 17 درصد از مصرف گاز کاهش پیدا کند.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: نیروگاه شهید مفتح پس از تعمیرات، حدود یک میلیون و 800 هزار متر مکعب گاز نیاز داشت که این میزان از محل تعطیلی های مدارس و دستگاه های اجرایی، سازمان ها، نهادها، بانک ها و کاهش ساعات اداری تأمین شد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه مصرف خانگی گاز در اولویت است، شرکت گاز طی برنامه ریزی های دقیق، تصمیماتی اتخاد کرده که گاز واحدهای تولیدی دچار قطعی نشوند.

استاندار همدان افزود: با تلاش و هماهنگی مجموعه مدیریتی استان، شرکت گاز، شرکت پخش فرآورده های نفتی، شرکت توزیع برق، در هیچکدام از بخش های مختلف تأمین سوخت و انرری مشکل خاصی در سطح استان نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت ذخیره سازی سوخت در همدان مطلوب است

وضعیت ذخیره سازی سوخت در همدان مطلوب است