مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 13:252023-01-17ورزشي

استعدادیابی و لیگ استانی از برنامه های اصلی هیئت تکواندو قم است


رییس هیئت تکواندو استان قم با تأکید بر اهمیت استعدادیابی گفت: فعالیت جدی در زمینه استعدادیابی از مهم ترین برنامه های هیئت تکواندو استان قم است و در این زمینه از نیروهای با دانشی که در استان داریم و سابقه فعالیت در تیم ملی را داشته اند استفاده می کنیم.

- ایسنا/قم رییس هیئت تکواندو استان قم با تأکید بر اهمیت استعدادیابی گفت: فعالیت جدی در زمینه استعدادیابی از مهم ترین برنامه های هیئت تکواندو استان قم است و در این زمینه از نیروهای با دانشی که در استان داریم و سابقه فعالیت در تیم ملی را داشته اند استفاده می کنیم.

علی آهنی در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: ورزش تکواندو یکی از ورزش های المپیکی و مدال آوری است که طرفداران زیادی در کشور و استان قم دارد و حدود یک میلیون 300 هزار تکواندوکار در کشور فعال هستند.

وی ادامه داد: تکواندو در استان قم از دهه 60 آغاز به کار کرده است و در حال حاضر نیز خانواده تکواندو استان قم جمعیتی حدود 5 هزار 800 تا شش هزار تکواندوکار دارد همچنین 120 باشگاه فعال در استان قم داریم که 50 باشگاه در بخش آقایان، 20 باشگاه در بخش بانوان و 59 باشگاه در هر دو بخش فعالیت می کنند.

رییس هیئت تکواندو استان قم در تشریح برنامه های هیئت تکواندو قم گفت: در 9 بخش برای تکواندو استان قم برنامه ریزی شده است که هرکدام از این بخش ها زیرمجموعه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعدادیابی و لیگ استانی از برنامه های اصلی هیئت تکواندو قم است

استعدادیابی و لیگ استانی از برنامه های اصلی هیئت تکواندو قم است