مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 13:252023-01-17اجتماعي

«قزوین» اسیر گره های ترافیکی/ چرا طرح جامع ترافیک اجرا نمی شود؟


کارشناسان حوزه شهری و شهرسازی قزوین معتقد هستند که با اجرای طرح حمل و نقل و ترافیک، مدیریت مناسب، برخورد مجدانه پلیس راهور و فرهنگ سازی در جامعه می توان گره های ترافیکی شهر قزوین را باز کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین- هاجر عبدالهی، ترافیک فارغ از تعابیر و تفاسیر و معانی که دارد در کشور و زبان ما عملا به شلوغی خیابان ها و مسیرهای مختلف گفته می شود که در اثر استفاده از وسایل نقلیه منجر به راهبندان یا تاخیر در رسیدن مردم به مقصد می شود.

اتلاف وقت، ایجاد تاخیر در پاسخگویی دستگاه های امدادی و خدمات رسان به افراد آسیب دیده در حوادث مختلف، آلودگی هوا، افزایش مصرف سوخت، کاهش کیفیت زندگی و تاثیرات ثانویه از جمله به خطر افتادن سلامت شهروندان و مسائل دیگر را می توان از جمله معضلات ترافیک برشمرد.

امروز ترافیک گریبان بسیاری از شهرهای کشور را گرفته و معضلاتی را ایجاد و تاثیرات زیادی بر شئون زندگی مردم و شهروندان گذاشته است.

قزوین هم مستثنا از این امر نیست و گره های ترافیکی این شهر را که هنوز کلان شهر نشده، درگیر خود کرده و باید گفت قزوین جزو اولین شهرهایی است که طرح جامع حمل و نقل ترافیک آن تهیه شده اما هنوز به مرحله اجرا نرسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«قزوین» اسیر گره های ترافیکی/ چرا طرح جامع ترافیک اجرا نمی شود؟

«قزوین» اسیر گره های ترافیکی/ چرا طرح جامع ترافیک اجرا نمی شود؟