مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 14:102023-01-17اقتصادي

اعتبار پنج میلیارد تومانی سفر ریاست جمهوری به حوزه سلامت استان


پنج هزار میلیارد تومان اعتبار از محل سفر ریاست جمهوری به حوزه سلامت استان اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عابدین خرّم ظهر روز سه شنبه در آیین افتتاح سی تی اسکن 128 اسلایس و ام آر آی 1.

5 تسلا اظهار کرد: حاج آقا مردانی آذر، مرد بزرگی است که نامش آوازه افرادی است که در کشور به کار خیر پرداخت کرده اند و نام بزرگ آنها می درخشد و در کارهای خیر و در آذربایجان نام او بلند آوازه است که وجود و عمل او در از خیر، برکت و الگو است.

وی ادامه داد: مردانی آذر یک انسان نمونه که چنین زندگی بکند و از مراحل سخت عبور کرده و به یک مرحله ای برسد که برای هم میهنانش الگو است و از او تشکر می کنیم البته خدا از شما تشکر کرده است.

وی افزود: در دولت سیزدهم در آذر ماه سال گذشته وقتی به بیمارستان مردانی آذر آمدیم، حاج آقا مردانی آذر غمگین نشسته بودند و ازاین که افتتاح شده اما کاری انجام نشده است، ناراحت بودند که هرچه با او صحبت کردیم تا غبار چهره اش کنار برود، نشد.

خرّم خاطرنشان کرد: امروز قدم به قدم این بیمارستان شکوفا، احیا و ایجاد می شود و در دستگاه افتتاحیه بیش از دو میلیون دلار هزینه شده است اما کارهای بسیاری باید انجام داد تا این بیمارستان تکمیل شود و در شمالغرب کشور ایفای نقش کند که این بیمارستان این ظرفیت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار پنج میلیارد تومانی سفر ریاست جمهوری به حوزه سلامت استان

اعتبار پنج میلیارد تومانی سفر ریاست جمهوری به حوزه سلامت استان