مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 14:102023-01-17اقتصادي

شهروندان از پارک خودرو در مسیر ماشین آلات ستاد برفروبی خودداری کنند


با توجه به اینکه 300 نیرو و بیش از 115 دستگاه انواع ماشین آلات شهرداری از یک شنبه شب مشغول برفروبی در سطح شهر هستند از شهروندان فهیم انتظار داریم از پارک خودروهای خود در مسیر فعالیت اکیپ های برفروبی خودداری کنند.

- ایسنا/کردستان شهرداری سنندج گفت: با توجه به اینکه 300 نیرو و بیش از 115 دستگاه انواع ماشین آلات شهرداری از یک شنبه شب مشغول برفروبی در سطح شهر هستند از شهروندان فهیم انتظار داریم از پارک خودروهای خود در مسیر فعالیت اکیپ های برفروبی خودداری کنند.

سیدانور رشیدی، امروز سه شنبه(27 در ماه) در جلسه ستاد برفروبی شهرداری سنندج با تاکید بر ضرورت خدمات هرچه بیشتر به شهروندان اظهار کرد: شهرداری تمام توان و ظرفیت های خود را در راستای خدمات رسانی هرچه شایسته به شهروندان پای کار آورده است.

شهردار سنندج تصریح کرد: همزمان با شروع بارش برف در شهر سنندج نیروها به صورت 100 درصد در آماده باش کامل بوده و با وجود محدودیت ماشین آلات با کار جهادی توانسته اند در کوتاه ترین زمان نسبت به برفروبی کامل میادین اصلی، اماکن عمومی و اماکن اضطراری اقدام کنند.

فعالیت 26 ایستگاه برفروبی رشیدی اضافه کرد: با وجود حجم بالای برف به دلیل پای کار بودن همه مجموعه و برنامه ریزی مناسب در تامین کیسه های شن و نمک و فعال سازی 26 ایستگاه برفروبی در نقاط مختلف شهر توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان از پارک خودرو در مسیر ماشین آلات ستاد برفروبی خودداری کنند

شهروندان از پارک خودرو در مسیر ماشین آلات ستاد برفروبی خودداری کنند