مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 14:102023-01-17سياسي

جشنواره اسوه های صبر و مقاومت در کرمانشاه برگزار شد


دهمین جشنواره اسوه های صبر و مقاومت، با تجلیل از مادران و همسران شهدا در کرمانشاه برگزار شد.

- سردار بهروز خوشبخت مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه، امروز(27 دی) در این جشنواره که با حضور خانواده معظم شهدا و جمعی از فرماندهان نظامی برگزار شد، هدف از برگزاری این جشنواره را بزرگداشت مقام مادران و همسران شهدا عنوان و اظهار کرد: این بانوان با تاسی از حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) توانسته اند اسوه صبر و مقاومت شوند و باید به عنوان الگوهایی موفق به جامعه معرفی شوند.

وی با بیان اینکه در سالهای گذشته از بیش از 950 بانوی اسوه صبر و مقاومت استان کرمانشاه تجلیل شده، افزود: این خواهران دوشادوش رزمندگان درگیر جنگ بودند و با پشتیبانی و همراهی خود رزمندگان را راهی جبهه می کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه سپس با بیان اینکه استان کرمانشاه هزار و یکصد و یازده زن شهیده و 1850 زن جانباز دارد، گفت: استان کرمانشاه از نظر تعدای شهدای زن مقاوم دوم کشور را داشته و بیشترین جانبازان زن کشور هم از کرمانشاه هستند.

خوشبخت با اشاره به ظرفیت بالای استان برای تهیه آثار هنری در جهت نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت، گفت: باید با کار هنری ایثارگری بانوان استان در دوران دفاع مقدس را به نسل حاضر و آیندگان انتقال د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره اسوه های صبر و مقاومت در کرمانشاه برگزار شد

جشنواره اسوه های صبر و مقاومت در کرمانشاه برگزار شد