مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 14:152023-01-17سياسي

«جهاد تبیین» در برنامه های اعتکاف امسال قم مورد توجه جدی باشد


موضوع جهاد تبیین بسیار مهم است که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید فراوانی دارند و در برنامه های اعتکاف امسال این موضوع باید به صورت جدی بدان پرداخته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمدتقی شاهچراغی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه ستاد مرکزی اعتکاف استان قم اظهار داشت: اعتکاف فریضه ای مبارک است که مسئولان امر می بایست برنامه ریزی لازم برای برگزاری هر چه با شکوه تر آن داشته باشند و شرایط را برای حضور معتکفین در مساجد فراهم کنند.

استاندار قم عنوان داشت: با شناسایی نیازها برای پشتیبانی از معتکفین می توان از ظرفیت دستگاه های مختلف استان استفاده کرد.

شاهچراغی، معاونت هماهنگی امور زائرین استانداری را مسئول پیگیری و شناسایی نیازها و تامین ان از سوی دستگاه های اجرایی کرد.

وی با بیان اینکه باید بستر لازم برای حضور دانش آموزان در ایام اعتکاف فراهم شود بیان داشت: مبلغان دینی از ظرفیت و فرصت اعتکاف در راستای پاسخگویی به شبهات نسل جوان می بایست به نحو احسن استفاده کنند.

استاندار قم افزود: هر چقدر حضور دانش آموزان در برنامه معنوی اعتکاف بیشتر باشد این امر موجب رونق این مراسم خواهد شد و قم در این زمینه باید الگوی کشور باشد و از سویی دیگر این آمادگی وجود دارد تا کارکنان دستگاه های مختلف نیز بتوانند در این مراسم شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جهاد تبیین» در برنامه های اعتکاف امسال قم مورد توجه جدی باشد

«جهاد تبیین» در برنامه های اعتکاف امسال قم مورد توجه جدی باشد