مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 14:252023-01-17اقتصادي

صادرات کاشی و سرامیک به 150 کشور/ رشد 7 درصدی صادرات


دبیر انجمن کاشی و سرامیک تزیینی با بیان اینکه صادرات محصولات ایرانی از 48 کشور به 150 کشور افزایش یافته است، گفت: با بازاریابی انجام شده، بازار منطقه را از چین گرفتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اصغر آهنی ها امروز در نشست خبری اظهار کرد: در سال های گذشته شاهد رشد صادرات محصولات ایرانی به کشورهای مختلف بودیم و با بازاریابی انجام شده، به بازار آفریقا نیز نفوذ و حتی در بازار سخت و پیچیده روسیه نیز بازاری برای خود دست و پا کرده ایم.

بنابراین در این صنعت باید به سمت و سویی برویم که کنسرسیوم های صادراتی در کشور هرچه بیشتر شکل بگیرد.

رییس انجمن کاشی و سرامیک تزیینی ایران افزود: هزینه حمل و نقل یکی از مهمترین و تعیین کننده ترین شاخص ها در توسعه صادرات است، به همین دلیل صادرات به کشورهای منطقه و همسایگان در اولویت کار تولیدکنندگان است.

به گفته وی، محصولات ایرانی در گریدهای مختلف تولید می شود که گرید عالی آن در حد و اندازه تولیدات اروپایی است و برخی واحدها بین 50 تا 60 درصد تولیداتشان را روانه بازارهای صادراتی می کنند رییس انجمن کاشی و سرامیک تزیینی ایران به صادرات به کشور پاکستان اشاره و خاطرنشان کرد: پاکستان با جمعیت 280 میلیون نفری می تواند بازار فوق العاده ای برای ما باشد، با این حال هزینه های حمل بالا (به دلیل نبود خطوط ریلی لازم تا م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات کاشی و سرامیک به 150 کشور/ رشد 7 درصدی صادرات

صادرات کاشی و سرامیک به 150 کشور/ رشد 7 درصدی صادرات