صادرات کاشی و سرامیک به 150 کشور/ رشد 7 درصدی صادراتدبیر انجمن کاشی و سرامیک تزیینی با بیان اینکه صادرات محصولات ایرانی از 48 کشور به 150 کشور افزایش یافته است، گفت: با بازاریابی انجام شده، بازار منطقه را از چین گرفتیم. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اصغر آهنی ها امروز در نشست خبری اظهار کرد: در سال های گذشته شاهد رشد صادرات محصولات ایرانی به کشورهای مختلف بودیم و با بازاریابی انجام شده، به بازار آفریقا نیز نفوذ و حتی در بازار سخت و پیچیده روسیه نیز بازاری برای خود دست و پا کرده ایم. بنابراین در این صنعت باید به سمت و سویی برویم که کنسرسیوم های صادراتی در کشور هرچه بیشتر شکل بگیرد. رییس انجمن کاشی و سرامیک تزیینی ایران افزود: هزینه حمل و نقل یکی از مهمترین و تعیین کننده ترین شاخص ها در توسعه صادرات است، به همین دلیل صادرات به کشورهای منطقه و همسایگان در اولویت کار تولیدکنندگان است. به گفته وی، محصولات ایرانی در گریدهای مختلف تولید می شود که گرید عالی آن در حد و اندازه تولیدات اروپایی است و برخی واحدها بین 50 تا 60 درصد تولیداتشان را روانه بازارهای صادراتی می کنند رییس انجمن کاشی و سرامیک تزیینی ایران به صادرات به کشور پاکستان اشاره و خاطرنشان کرد: پاکستان با جمعیت 280 میلیون نفری می تواند بازار فوق العاده ای برای ما باشد، با این حال هزینه های حمل بالا (به دلیل نبود خطوط ریلی لازم تا م برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |