مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 14:252023-01-17سياسي

مجتمع تولیدات رسانه ای کندو تأسیس شد/ اعلام جزییات نام نویسی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عبدالمطهر محمدخانی رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجودر رابطه با  تاسیس مجتمع تولیدات رسانه ای در مجموعه شهرداری تهران گفت: - سخنگوی شهرداری تهران گفت: مأموریت مجتمع رسانه ای کندو ، حمایت از فعالان جوان و تیم های نوپای حوزه رسانه است.

علاقه مندان برای شرکت در اولین رویداد مرتبط، می توانند از 27 دی ماه تا 7 بهمن ماه نام نویسی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عبدالمطهر محمدخانی رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجودر رابطه با  تاسیس مجتمع تولیدات رسانه ای در مجموعه شهرداری تهران گفت: مجتمع تولیدات رسانه ای کندو ، مأموریت حمایت از افراد باانگیزه و فعالیت تیم های نوپا در حوزه تولیدات رسانه ای را بر عهده دارد.

بر این اساس، افراد فعال و علاقه مند در زمینه تولید محتوای رسانه ای به صوت انفرادی یا مشارکتی و تیمی می توانند با مجتمع مذکور در ارتباط باشند.

وی افزود: لازم به ذکر است، مجتمع رسانه ای کندو، بر آموزش و حمایت از افراد مستعد و علاقه مند را با محوریت موضوعات شهری حمایت متمرکز است و تلاش خواهد شد، خروجی این مشارکت و همکاری با فعالان حوزه رسانه، به بهبود م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع تولیدات رسانه ای کندو تأسیس شد/ اعلام جزییات نام نویسی

مجتمع تولیدات رسانه ای کندو تأسیس شد/ اعلام جزییات نام نویسی