مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 14:252023-01-17اجتماعي

ماجرای تعطیلات زمستانی مدارس بعد از این همه تعطیلات!


در شرایطی که مدارس به دلیل حوادث و اتفاقات غیرمترقبه مدام به تعطیلات فیزیکی می رود، در برخی از شبکه های اجتماعی، شایعاتی منتشر شده است مبنی بر اینکه قرار است دانش آموزان یک هفته به تعطیلات زمستانی بروند.

- خبرگزاری فارس ـ گروه آموزش و پرورش: این روزها، مدارس کشور به دلایل مختلف تعطیل است؛ گاهی آلودگی هوا، گاهی بارش برف و برودت هوا و گاهی هم به خاطر مدیریت بهینه مصرف گاز.

در سال تحصیلی 1402ـ1401، محاسبه تعدادهای روزهای تعطیل رسمی به انضمام پنج شنبه ها، حاکی از این است که دانش آموزان 91 روز تعطیل هستند و 150 روز در سال تحصیلی جاری درس می خوانند که البته همین میزان هم با تعطیلات غیرمترقبه که در بالا به برخی از آنها اشاره شد، کم می شود به عنوان مثال در این مدت، دانش آموزان تهرانی 23 روز تعطیل غیرمترقبه بودند.

  این تعطیلات در حالیست که بر اساس برنامه درسی ملی، زمان آموزش هر پایه تحصیلی در دوره ابتدایی 925 ساعت، در دوره متوسطه اول، 1110 ساعت و در دوره متوسطه دوم شاخه نظری 1295 ساعت و شاخه فنی و حرفه ای و کاردانش 1480 ساعت خواهد بود.

  * تعطیلات در راه است! در شرایطی که مدارس به دلیل تعطیلات غیرمترقبه مدام به تعطیلات فیزیکی می رود، در برخی از شبکه های اجتماعی، شایعاتی منتشر می شود مبنی بر اینکه قرار است دانش آموزان یک هفته به تعطیلات زمستانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تعطیلات زمستانی مدارس بعد از این همه تعطیلات!

ماجرای تعطیلات زمستانی مدارس بعد از این همه تعطیلات!