مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 14:302023-01-17اجتماعي

ترمیم و آسفالت 105 هزار متر مربع محوطه مدارس زنجان


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان از آسفالت 105 هزار متر مربع محوطه مدارس استان زنجان و همچنین ایزوگام 56 هزار متر مربع بام مدارس نیازمند عایقکاری در استان از ابتدای سال 1401 تا به امروز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حمیدرضا اسلامی، مدیرکل نوسازی مدارس استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه در سایه پیگیری و تلاش همه جانبه همکاران، از ابتدا سال 1401 تا آغاز فصل بارش نزولات جوی، قریب به 105 هزار مترمربع از محوطه مدارس استان به تعداد 75 آموزشگاه در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم آسفالت و در اختیار دانش آموزان عزیز در مناطق مختلف استان قرار گرفته است.

مدیر کل نوسازی مدارس استان ضمن تاکید بر این که بسیاری از فعالیت های دانش آموزان از جمله مراسمات و فعالیت های ورزشی و پرورشی در محوطه بیرونی مدارس انجام می شود، تصریح کرد: ترمیم، آسفالت و بهسازی حیاط مدارس جزو مهمترین اولویت های اداره کل نوسازی مدارس بوده و ضرورت دارد به این مهم توجه ویژه شود.

وی همچنین به ضرورت عایقکاری بام مدارس اشاره کرد و گفت: از ابتدا سال 1401 تا به امروز قریب به 56 هزار متر مربع از بام مدارس، به تعداد 72 مدرسه در سطح استان ایزوگام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترمیم و آسفالت 105 هزار متر مربع محوطه مدارس زنجان

ترمیم و آسفالت 105 هزار متر مربع محوطه مدارس زنجان