مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 14:302023-01-17بين الملل

چرا کشورهای غربی از به دام افتادن جاسوس انگلیسی عصبانی اند؟


چگونه است که نظام جمهوری اسلامی ایران باید جاسوس را تحمل کند و برای خوشامد بیگانگان، از حق حاکمیتی متداول در همه جای جهان مبنی بر «صیانت از حاکمیت سیاسی» دست بکشد؟ -   به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، بازدید سفرای تروییکای اروپا از شعارنویسی بر روی دیوار سفارت انگلیس در تهران بازتاب وسیعی در فضای مجازی داشته است.

سفارت های آلمان و فرانسه در ایران تصاویر جدیدی از سفرای خود به همراه سفیر انگلیس منتشر کردند که در مقابل سفارتخانه انگلیس، ایستاده اند که در متن همراه این عکس ها به زبان انگلیسی نوشته شده است: همبستگی اروپایی ! در پی اعدام علیرضا اکبری، زندانی دوتابعیتی به جرم جاسوسی، روابط بریتانیا و ایران تیره تر از قبل شده و بریتانیا سفیر خود در تهران را برای مشورت فراخوانده است.

اتحادیه اروپا هم اعدام علیرضا اکبری، معاون پیشین وزارت دفاع ایران و شهروند ایرانی- بریتانیایی را به شدت محکوم کرده و بار دیگر مخالفت شدید خود را با اعمال مجازات اعدام در هر شرایطی یادآوری کرده است.

همچنین روز گذشته وزارت خارجه آلمان نیز سفیر ایران در برلین را احضار کرده است .

مواضع دولت های غربی و پادوهای رسانه ای و سیاسی آنها علیه اعدام اکبری، در حالیست که هیچ دولتی در جهان نسبت به فردی که جاسوسی اش برای بیگانه محرز میشود، کمترین راف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا کشورهای غربی از به دام افتادن جاسوس انگلیسی عصبانی اند؟

چرا کشورهای غربی از به دام افتادن جاسوس انگلیسی عصبانی اند؟