مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 14:302023-01-17پزشكي

در بازدید های سرزده وزیر بهداشت چه گذشت؟


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز به صورت سرزده از داروخانه شبانه روزی پاسداران و یک مرکز اورژانس بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، بهرام عین اللهی با حضور در این داروخانه ضمن بازدید از بخش های مختلف به گفتگو با مدیران فنی و مسئولان داروخانه و مراجعان پرداخته و وضعیت موجودی داروها، به ویژه موجودی سرم ها و انواع آنتی بیوتیک ها را مورد بررسی میدانی قرار داد.

بر اساس این گزارش بررسی سامانه های رایانه ای داروخانه و اتصال آنها به سامانه تی تک سازمان غذا و دارو، میزان رضایت مردمی از وضعیت دارویی و وضعیت پرداختی بیمه ها به داروها و داروخانه بخش دیگری از بازدید وزیر بهداشت از این داروخانه بود.

همچنین در پی برودت هوا و بارش برف طی روزهای اخیر در تهران و شدت بیشترِ بارش ها در مناطق پنج گانه شمال تهران، دکتر بهرام عین اللهی امروز با حضور در پایگاه 220 اورژانس منطقه قلهک در منطقه 3 تهران از روند خدمت رسانی اورژانس 115 به هموطنان بازدید کرد.

وزیر بهداشت در این بازدید به بررسی تعداد آمبولانس ها و موتورلانس ها و دفتر عملکرد روزانه و همچنین تعداد ماموریت های این پایگاه در یک هفته اخیر پرداخت.

گفتگوی تلفنی با میعادفر، رییس اورژانس کشور درباره آخرین وضعیت امداد های مردمی اورژانس تهران و همچنین گفتگو با تکنسین ها و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در بازدید های سرزده وزیر بهداشت چه گذشت؟

در بازدید های سرزده وزیر بهداشت چه گذشت؟