مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 14:552023-01-17بين الملل

قرقاش: امارات یک سال پس از حملات انصارالله، قدرتمندتر شده است


مشاور رییس امارات، امروز (سه شنبه) مدعی شد، کشورش از زمانی که انصارالله یمن یک سال پیش تاسیساتی را در ابوظبی هدف قرار داد، قدرتمندتر و تأثیرگذارتر شده است.

- مشاور رییس امارات، امروز (سه شنبه) مدعی شد، کشورش از زمانی که انصارالله یمن یک سال پیش تاسیساتی را در ابوظبی هدف قرار داد، قدرتمندتر و تأثیرگذارتر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، انور قرقاش، مشاور رییس دولت امارات در توییتی نوشت: یک سال از حمله به تأسیسات غیرنظامی در امارات می گذرد و کشور برای ادامه مسیر توسعه خود قوی تر و مصمم تر شده است، آنها می خواستند اعتماد را در کشور ما متزلزل کنند، اما این کشور با عزم رهبری، مردم و قابلیت های خود برای حفاظت از دستاوردها و انسجام ملی از هر تهدید تروریستی قوی تر است .

وی در ادامه نوشت: یک سال گذشت و امارات جذاب تر و پر جنب و جوش تر شده است، مرکز تجاری منطقه ای و جهانی است، اقتصاد آن از نیم تریلیون دلار فراتر رفته است، یک مرکز جهانی برای نوآوری و سرمایه گذاری و مکان مورد علاقه جوانان برای زندگی، کار و دستیابی به آرمان هاست و منبعی الهام بخش برای بسیاری از جویندگان امنیت، فرصت های رشد، توسعه و زندگی مناسب است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرقاش: امارات یک سال پس از حملات انصارالله، قدرتمندتر شده است

قرقاش: امارات یک سال پس از حملات انصارالله، قدرتمندتر شده است