مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 14:552023-01-17پزشكي

چگونه کلسیم روزانه بدن را تامین کنیم؟


یک متخصص تغذیه، در پاسخ به این سوال که «کلسیم روزانه مورد نیاز بدن ما از چه موادی تامین می شود؟»، خاطرنشان کرد: مهمترین منبع غذایی تامین کننده کلسیم روزانه گروه لبنیات است.

- ایسنا/گیلان یک متخصص تغذیه، در پاسخ به این سوال که کلسیم روزانه مورد نیاز بدن ما از چه موادی تامین می شود؟ ، خاطرنشان کرد: مهمترین منبع غذایی تامین کننده کلسیم روزانه گروه لبنیات است.

دکتر مرجان مهدوی روشن در گفت وگو با ایسنا، پوکی استخوان را به بیماری دوران سالمندی معروف دانست و اظهار کرد: متاسفانه در سال های اخیر شاهد بروز این بیماری در میانسالان هستیم و حتی در جوانان علائمی از آن را می بینیم.

وی با بیان اینکه عوامل مختلفی در بروز پوکی استخوان نقش دارد، افزود: یکی از کلیدی ترین عوامل انتخاب های غذایی و نوع غذاهایی است که مصرف می کنیم.

این متخصص تغذیه، با تاکید بر لزوم دریافت کافی کلسیم در برنامه غذایی روزانه، تصریح کرد: هرچقدر میزان کلسیم دریافتی ما بهتر و بیشتر باشد، شانس بروز پوکی استخوان کمتر می شود.

مهدوی روشن، در پاسخ به این سوال که کلسیم روزانه مورد نیاز بدن ما از چه موادی تامین می شود؟ ، خاطرنشان کرد: مهمترین منبع غذایی تامین کننده کلسیم روزانه گروه لبنیات است لذا مصرف روزانه دو تا سه واحد از گروه لبنیات شامل انواع شیر و ماست و پنیر و کشک و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه کلسیم روزانه بدن را تامین کنیم؟

چگونه کلسیم روزانه بدن را تامین کنیم؟