مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 15:002023-01-17سياسي

پیگیری دادگستری آبیک جهت رفع مشکل 7 ساله پروژه تصفیه خانه فاضلاب


پروژه تصفیه خانه فاضلاب شهرستان آبیک استان قزوین باید سال 1395 به بهره برداری می رسید اما به دلایل مختلف این مهم تاکنون تحقق نیافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید جلال حاجی نصیری در برگزاری نشست بسیج شورای رسانه و فعالان مجازی شهرستان آبیک استان قزوین، با اشاره به پیگیری پروژه مغفول مانده و چندین ساله تصفیه خانه فاضلاب شهر آبیک که به روش بیوتی در حال احداث بوده و تشکیل جلسه در این خصوص، اظهار کرد: این پروژه باید سال 1395 تکمیل و به بهره برداری می رسید، اما به دلایل مختلف و اختلاف بین مسئولان شرکت آبفا و پیمانکار پروژه این مهم تاکنون تحقق نیافته است.

وی افزود: حدود 3هفته پیش با تشکیل جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی با حضور دادستان شهرستان آبیک و طرفین پروژه تصفیه خانه فاضلاب و تصویب مقرر شد تا مسئولان شرکت آبفای استان قزوین و پیمانکار اقداماتی را انجام دهند.

رییس دادگستری شهرستان آبیک ادامه داد: پس از تصویب این موارد با همراهی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک، اجرای آنها پیگیری شد که برخی اقدامات از سوی طرفین پروژه تصفیه خانه فاضلاب صورت گرفته بود و به اذعان نماینده پیمانکار، پروژه حدود 94 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و این در حالی است که از سوی پیمانکار پروژه تعهد داده شد در صورتی عدم ایجاد موانع، ظرف مدت 45 روز آینده پروژه به ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری دادگستری آبیک جهت رفع مشکل 7 ساله پروژه تصفیه خانه فاضلاب

پیگیری دادگستری آبیک جهت رفع مشکل 7 ساله پروژه تصفیه خانه فاضلاب