مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 15:032023-01-17دانش

ضرورت شناساندن شهدای 27 دی به قشر جوان و دانشگاهی


رییس جهاددانشگاهی با تاکید بر ضرورت شناساندن شهدای 27 دی به قشر جوان و دانشگاهی امروز، خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم برای جامعه و نسل جوان کار موثر و ماندگاری انجام دهیم، - باید کار مستمر و اساسی در رابطه با این شهدا انجام دهیم.

دکتر حسن مسلمی نایینی، رییس جهاددانشگاهی و دکتر عبدالحسین کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری امروز، 27 دیماه، در خلال سفر خود به تبریز برای حضور و سخنرانی در مراسم گرامیداشت شهدای 27دی دانشگاه تبریز، در دیدار با رییس و معاونان دانشگاه تبریز، با بیان این که شهدای 27 دی از جمله نخبگان جامعه بودند، اظهار کرد: می توان در راستای معرفی و گرامیداشت یاد و خاطره این شهدای گرانقدر از انیمیشن گرفته تا تالیف کتاب بهره گرفت و کاری ماندگار انجام داد.

وی با تاکید بر ایجاد دبیرخانه دائمی برای شهدای 27 دی و انجام کارهای موثر در آن، بیان کرد: کار شهدای کارگاه دانشکده فنی بسیار بزرگ و پراهمیت بود و در سطح دنیا کم نظیر است که دانشگاهی هدف حمله قرار گرفته و دارالشهدایی ایجاد شود، باید از این موضوع به درستی و موثر استفاده کنیم.

مسلمی نایینی، با بیان این که جهاددانشگاهی کشور نیز در خدمت عزیزان بوده تا کاری موثر و زیبا برای این شهدای بزرگوار انجام شود، اضافه کرد: جهاددانشگاهی در سطح کشور 103 شهید دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت شناساندن شهدای 27 دی به قشر جوان و دانشگاهی

ضرورت شناساندن شهدای 27 دی به قشر جوان و دانشگاهی