مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 15:102023-01-17سياسي

مردم باید شیرینی اقتصاد دانش بنیان را در روزمرگی های خود احساس کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، همایشی که میزبان روح الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری، علی صالح آبادی رییس انجمن مالی اسلامی ایران، - هشتمین همایش مالی اسلامی با رویکرد نوآوری های مالی اسلامی در تامین مالی دانش بنیان و کارآفرینی با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، همایشی که میزبان روح الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری، علی صالح آبادی رییس انجمن مالی اسلامی ایران، آیت الله مصباحی مقدم رییس شورای فقهی بانک مرکزی، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از فعالان دانشگاهی، حوزوی، بانکی، بیمه ها و ارکان بازار سرمایه بود.

قانون جهش تولید دانش بنیان و فرصت مشارکت در اقتصاد کشوردهقانی در این مراسم آغاز جریان حمایت از زیست بوم فناوری و نوآوری در کشور را با تدابیر مقام معظم رهبری از سال 89 و با تصویب قانون حمایت از شرکت ها و موسسات دانش بنیان دانست.

قانونی که حدودا طی 12 سال اثرات مثبتی در زمینه افزایش کمی مفاهیم و مجموعه هایی، چون پارک های فناوری، مراکز نوآوری، شتاب دهنده ها و توسعه زیرساخت ها و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم باید شیرینی اقتصاد دانش بنیان را در روزمرگی های خود احساس کنند

مردم باید شیرینی اقتصاد دانش بنیان را در روزمرگی های خود احساس کنند