مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 15:102023-01-17دانش

سرنوشت آزمون آیلتس چه می شود؟ شایعه یا واقعیت


یکی از موضوعات اصلی و دغده بسیاری افراد این است که آیا واقعاً آزمون آیلتس در ایران لغو شده است؟ آزمون آیلتس یکی از شناخته ترین آزمون ها برای زبان انگلیسی است که در تمام سطح کشور برگزار می شود.

این آزمون توسط دانشگاه کمبریج انگلستان برگزار می گردد و اگر برای فردی قبولی در آن صورت گیرد در دانشگاه های آکسفورد، هاروارد و کمبریج قابل پذیرش است.

به تازگی اخباری درباره آزمون های آیلتس در ایران گسترش پیدا کرده و اگر دغدغه شما هم این موضوع است در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

لغو آزمون آیلتس در ایران آیا آزمون آیلتس در ایران لغو شده است؟ آیا پاسخنامه سوالات به این آزمون به درستی تصحیح نمی شود؟ حال برای بسیاری از افراد سؤال پیش می آید که کدام پیام صحت دارد و کدام شایعه ای بیش نیست.

در این قسمت باید گفت که آزمون آیلتس که به صورت آزمونی چهار مرحله ای است و شامل شنیداری، گفتاری، خواندن و نوشتن می شود، از تاریخ 21 دی 1401 دیگر در ایران برگزار نمی شود.

به دستور سازمان سنجش کشور که وظیفه برگزاری این آزمون را دارد اطلاعیه ای برای مراکز برگزاری آزمون داده شده و در آن تا سال آینده تمام آزمون های آیلتس لغو گردیده است.

بسیاری از مؤسسات هستند که این آزمون را داخل کشور برگزار می کنند اما اعتبار زیادی به آن ها نیست و آزمون اصولی فقط از جانب از سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت آزمون آیلتس چه می شود؟ شایعه یا واقعیت

سرنوشت آزمون آیلتس چه می شود؟ شایعه یا واقعیت