مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 15:152023-01-17اقتصادي

سکه بورسی را چگونه تحویل بگیریم؟


فرایند عرضه ربع سکه در بورس از روز شنبه (24 دی ما) آغاز شده و تا پنج روز کاری ادامه دارد؛ بر این اساس خریداران گواهی سکه باید نسبت به اخذ نوبت به صورت اینترنتی و پس از آن دریافت فیزیکی سکه اقدام کنند.

- فرایند عرضه ربع سکه در بورس از روز شنبه (24 دی ما) آغاز شده و تا پنج روز کاری ادامه دارد؛ بر این اساس خریداران گواهی سکه باید نسبت به اخذ نوبت به صورت اینترنتی و پس از آن دریافت فیزیکی سکه اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرایند عرضه 500 هزار قطعه سکه طلای ربع بهار آزادی در بورس کالا از 24 دی آغاز شد و تا 5 روز کاری ادامه دارد.

متقاضیان برای خرید سکه باید بالای 18 سال باشند و می توانند 5 روز بعد از انجام معاملات سکه یا سکه های خود را (حداقل یک سکه، حداکثر پنج سکه) تحویل بگیرند.

نحوه نوبت گیری بر این اساس کلیه دارندگان گواهی سپرده کالایی و یا نمایندگان آنها باید جهت تحویل گرفتن سکه طلای ربع بهار آزادی ابتدا از طریق سامانه نوبت دهی سکه بورس کالایی بانک رفاه کارگران به آدرس https://coin.

refah-bank.

ir/Membership/login نوبت گرفته و در تاریخ اعلام شده توسط این سامانه به همراه مدارک احراز هویت خود و حسب مورد وکالت نامه رسمی طبق فرمت اعلامی بانک رفاه کارگران، به نشانی تهران، خیابان ولیعصر (عج)، نرسیده به میدان ونک، جنب ساختمان مرکزی بانک رفاه کارگران، پلاک 2548 مراجعه ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکه بورسی را چگونه تحویل بگیریم؟

سکه بورسی را چگونه تحویل بگیریم؟