مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 15:252023-01-17بين الملل

مسعود بارزانی: انتخابات اقلیم کردستان امسال باید برگزار شود


مسعود بارزانی در دیدار با نماینده دولت آمریکا گفت که هیچ عذری برای تأخیر انتخابات پارلمانی در اقلیم کردستان پذیرفته نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، برت مک گورک فرستاده دولت آمریکا در غرب آسیا و شمال آفریقا، عاموس هوکستاین نماینده دولت آمریکا در امور زیرساخت های جهانی و الینا رومانسکی سفیر واشنگتن در بغداد و تعدادی از مقامات وزارت خارجه آمریکا؛ امروز (سه شنبه) با مسعود بارزانی رییس سابق منطقه کردستان عراق دیدار کردند.

به نوشته وبگاه دجله نیوز، در بیانیه صادره از دفتر بارزانی آمده است که در این دیدار مسائل سیاسی عراق و روابط میان اربیل و بغداد مورد بررسی قرار گرفت و تأکید شد که اختلافات و مسائل باقی مانده میان دو طرف باید حل و فصل شود.

در این دیدار همچنین اهمیت نقش عراق و اقلیم کردستان در تأمین انرژی جهانی مورد تأکید قرار گرفت.

مسعود بارزانی همچنین در خصوص مسائل داخلی اقلیم کردستان عراق نیز گفت که انتخابات پارلمانی باید در سال جاری میلادی برگزار شود و هیچ بهانه ای برای تأخیر آن پذیرفته نیست.

رییس حزب دموکرات کردستان عراق با بیان اینکه انتخابات باید شفاف و پاک برگزار شود، ابراز امیدواری کرد که نشست ها و هماهنگی ها میان احزاب سیاسی با هدف غلبه بر تهدیدات ادامه یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسعود بارزانی: انتخابات اقلیم کردستان امسال باید برگزار شود

مسعود بارزانی: انتخابات اقلیم کردستان امسال باید برگزار شود