مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 15:332023-01-17ورزشي

استقلال با جانشین حسینی در نقش جهان؟


سید حسین حسینی همچنان مصدومیت است و به احتمال زیاد علیرضا رضایی، در دیدار با سپاهان جانشین کاپیتان استقلال در درون دروازه خواهد بود.

- سید حسین حسینی همچنان مصدومیت است و به احتمال زیاد علیرضا رضایی، در دیدار با سپاهان جانشین کاپیتان استقلال در درون دروازه خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در چارچوب هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال، دو تیم سپاهان و استقلال روز پنج شنبه، ساعت 16:30 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم می روند.

سید حسین حسینی، کاپیتان تیم فوتبال استقلال یکی از بازیکنانی بود که در جریان بازی آبی ها مقابل تراکتور در رقابت های جام حذفی، دچار مصدومیت شد و با اعلام کادر پزشکی باشگاه استقلال، او به علت آسیب دیدگی در دیدار مقابل تراکتور، تحت درمان قرار دارد و وضعیتش تحت بررسی است.

حسینی در تمرین روز گذشته (دوشنبه) استقلال حضور نداشت اما در تمرین امروز (سه شنبه) آبی پوشان حضور پیدا کرد.

طبق پیگیری های خبرنگار ایسنا، با تصمیم کادر پزشکی و کادر فنی استقلال، سید حسین حسینی برای کامل شدن روند درمان خود، به احتمال زیاد بازی برابر سپاهان را از دست خواهد داد.

با وجود مصدومیت حسینی، کادر پزشکی باشگاه استقلال طی توضیحی رسمی امروز (سه شنبه) اعلام کرد: سید حسین حسینی، دروازه بان استقلال امروز زیر نظر کادر پزشکی به صورت اختص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال با جانشین حسینی در نقش جهان؟

استقلال با جانشین حسینی در نقش جهان؟