مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 15:332023-01-17حوادث

اسکان اضطراری 385 مسافر گرفتار در برف و کولاک در همدان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان از انجام 20 ماموریت امدادی در پایگاه های امداد جاده ای این استان ظرف 48 ساعت گذشته خبر داد.

- علی سنجربگی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای بارش ها تا صبح امروز طی 48 ساعت گذشته توسط تیم های جمعیت هلال احمر به 467 نفر امدادرسانی شده و از این تعداد 385 نفر اسکان اضطراری داده شده اند.

وی با اشاره به شرکت 29 تیم عملیاتی هلال احمر به تعداد 150 نیروی کادر و نجاتگر در این عملیات ها طی مدت فوق افزود: در این عملیات ها 22 دستگاه آمبولانس و هشت دستگاه خودروی کمک دار مورد استفاده قرار گرفته است.

سنجربگی همچنین از رهاسازی 120 خودروی گرفتار در برف و کولاک و امدادرسانی به آنها طی مدت فوق خبر داد و تصریح کرد: برای اسکان اضطراری افراد گرفتار در برف و کولاک 750 تخته پتو و 600 بطری آب معدنی مورد استفاده قرار گرفته است.

وی در ادامه از نجات دو زن باردار گرفتار در برف و کولاک توسط نیروهای امدادی هلال احمر در گردنه اسدآباد و نیز روستای نینج رزن و انتقال آنها به بیمارستان خبر داد و اظهار کرد: در استان همدان با آغاز بارش برف 17 پایگاه امداد و نجات هلال احمر استان شامل پایگاه ثابت و سیار و پایگاه کوهستان و تیم واکنش سریع، تیم امداد هوایی و تیم آنست در حال آماده باش برای خدمات رسانی به مردم و مسافران بودند که علاوه بر این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان اضطراری 385 مسافر گرفتار در برف و کولاک در همدان

اسکان اضطراری 385 مسافر گرفتار در برف و کولاک در همدان