مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 15:352023-01-17فرهنگي

راهیابی تئاتر نوشهر به جشنواره فجر


رییس دانشگاه هنر و معماری کمال الملک نوشهر از راهیابی تئاتر نوشهر به چهل و یکمین «جشنواره بین المللی تئاتر فجر» خبر داد و گفت: تئاتر «مأمور خیابان 92» نوشته داوود فتحعلی بیگی و کارگردانی میثم زندی به چهل و یکمین جشنواره بین المللی فجر راه یافت.

- ایسنا/مازندران رییس دانشگاه هنر و معماری کمال الملک نوشهر از راهیابی تئاتر نوشهر به چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر خبر داد و گفت: تئاتر مأمور خیابان 92 نوشته داوود فتحعلی بیگی و کارگردانی میثم زندی به چهل و یکمین جشنواره بین المللی فجر راه یافت.

مرتضی سام دلیری در جمع خبرنگاران، با اشاره به ارائه کارهای فاخر سینمایی و نمایشی از این دانشگاه به کارگردانی میثم زندی که از اساتید برجسته این دانشگاه است، اظهار کرد: دانشگاه کمال الملک که به صورت تخصصی دارای دانشجویان سینما و تئاتر است همواره کارهای خوبی را در این حوزه در استان و کشور ارائه داده است.

وی افزود: برای تجلیل از زحمات و دلاور مردی های مدافعان حرم و نشان دادن چگونگی شکل گیری داعش زمینه ساخت تئاتری با این محتوا و در زندان ابوقریب به کارگردانی میثم زندی فراهم شد.

وی با اشاره به همکاری خوب رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر در دادن مجوز و معرفی به اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران، افزود: ابراهیم پور فرمانده سپاه نوشهر و ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی تئاتر نوشهر به جشنواره فجر

راهیابی تئاتر نوشهر به جشنواره فجر