مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 15:402023-01-17سياسي

ایران از مشارکت شرکت های روس در توسعه ترانزیت استقبال می کند


ایران از مشارکت شرکت های روسی در توسعه زیرساخت های حمل و نقل و ترانزیت استقبال می کند - معاون اول رییس جمهور تاکید کرد: ایران از مشارکت شرکت های روسی در توسعه زیرساخت های حمل و نقل و ترانزیت استقبال می کند به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور ظهر امروز (سه شنبه) در دیدار ایگور لویتین دستیار ویژه رییس جمهور روسیه، استمرار دیدارها و افزایش هماهنگی های تهران- مسکو را گامی در جهت پیشبرد برنامه های مشترک دو کشور برشمرد و گفت: دیدارهای میان مقامات دو کشور می تواند منجر به اجرای هرچه سریع تر توافقات فیمابین شود.

وی با اشاره به فراهم شدن مقدمات اجرای پروژه کریدور شمال-جنوب، اظهار امیدواری کرد با مشارکت جدی طرفین شاهد تسریع در اجرای این پروژه مهم و اثرگذار باشیم.

معاون اول رییس جمهور همچنین ظرفیت های گسترده و فرصت های استثنایی سواحل مکران را یادآور شد و افزود: ایران از حضور و مشارکت شرکتهای روسی برای ایجاد و تکمیل زیرساخت ها در حوزه حمل و نقل و ترانزیت استقبال می کند.

مخبر بر لزوم عملیاتی شدن قراردادها و توافقات میان دو کشور بویژه در حوزه انرژی تاکید و خاطرنشان کرد: اجرایی شدن توافقات و مشارکت دو کشور در توسعه میادین نفتی و گازی امری مهم و ضروری است که باید به طور جدی دنبال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران از مشارکت شرکت های روس در توسعه ترانزیت استقبال می کند

ایران از مشارکت شرکت های روس در توسعه ترانزیت استقبال می کند