مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 16:152023-01-17اقتصادي

ارائه خدمات فنی ومهندسی ایران برای احداث نیروگاه در عراق


وزیر نیرو با اشاره به ظرفیت های فنی و مهندسی ایران در حوزه انرژی گفت: خوشبختانه کارخانه های تولید تجهیزات و قطعات صنعت برق در کشور از ظرفیت خوبی برخوردارند، - وزیر نیرو با اشاره به ظرفیت های فنی و مهندسی ایران در حوزه انرژی گفت: خوشبختانه کارخانه های تولید تجهیزات و قطعات صنعت برق در کشور از ظرفیت خوبی برخوردارند، تا جایی که در این زمینه صادرات خدمات فنی و مهندسی نیز صورت می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر محرابیان امروز در دیدار با زیادعلی فاضل وزیر برق عراق، با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در زمینه دیپلماسی آب و برق در دولت سیزدهم فعالانه در مواجهه با کشورهای همسایه و منطقه حضور دارد، افزود: ظرفیت های فنی و مهندسی ایران در حوزه انرژی برق بسیار گسترده و در حال توسعه است.

محرابیان اظهار کرد: فعالیت در این حوزه در کنار پتانسیل موجود در کارخانه های تولید تجهیزات و قطعات این صنعت در جمهوری اسلامی ایران در شرایط مطلوبی قرار دارد و جزو افتخارات کشور محسوب می شود و بر همین اساس موضوع صادرات این خدمات و تجهیزات به کشورهای منطقه مطرح می شود.

وزیر نیرو در همین رابطه تصریح کرد: بر این اساس با عراق به عنوان کشور همسایه و دوست روابط و مناسبات خوبی حاکم و برقرار است و به منظور بهره مندی از این ظرفیت ها تبادل نظر می شود؛ این تبادلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات فنی ومهندسی ایران برای احداث نیروگاه در عراق

ارائه خدمات فنی ومهندسی ایران برای احداث نیروگاه در عراق