مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 16:252023-01-17اقتصادي

اختصاص اعتبار پنج میلیارد تومانی سفر ریاست جمهوری به حوزه سلامت آذربایجان شرقی


پنج هزار میلیارد تومان اعتبار از محل سفر ریاست جمهوری به حوزه سلامت استان اختصاص یافت.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی گفت: پنج هزار میلیارد تومان اعتبار از محل سفر ریاست جمهوری به حوزه سلامت استان اختصاص یافت.

عابدین خرّم، سه شنبه، 27 دیماه، در آیین افتتاح بخش های سی تی اسکن و ام آرآی بیمارستان تخصصی زهرا مردانی آذر تبریز اظهار کرد: حاج آقا مردانی آذر، مرد بزرگی است که نامش آوازه افرادی است که در کشور به کار خیر پرداخت کرده اند و نام بزرگ آنها می درخشد و در کارهای خیر و در آذربایجان نام او بلند آوازه است که وجود و عمل او در از خیر، برکت و الگو است.

وی ادامه داد: مردانی آذر یک انسان نمونه که چنین زندگی بکند و از مراحل سخت عبور کرده و به یک مرحله ای برسد که برای هم میهنانش الگو است و از او تشکر می کنیم البته خدا از شما تشکر کرده است.

وی افزود: در دولت سیزدهم در آذر ماه سال گذشته وقتی به بیمارستان مردانی آذر آمدیم، حاج آقا مردانی آذر غمگین نشسته بودند و ازاین که افتتاح شده اما کاری انجام نشده است، ناراحت بودند که هرچه با او صحبت کردیم تا غبار چهره اش کنار برود، نشد.

خرّم با بیان اینکه پیگیری می کنیم تا بیمارستان مردانی آذر به جایگاه و نقش اصلی خود برسد، یادآور شد: دسترسی آسان و عادلانه باید در حوزه سلامت انجام شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص اعتبار پنج میلیارد تومانی سفر ریاست جمهوری به حوزه سلامت آذربایجان شرقی

اختصاص اعتبار پنج میلیارد تومانی سفر ریاست جمهوری به حوزه سلامت آذربایجان شرقی