مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 16:252023-01-17سياسي

مجلس باید بر اجرای قوانین و مصوبات نظارت کند


مجلس باید بر اجرای قوانین و مصوبات نظارت لازم را داشته باشد چراکه با رصد و بررسی های میدانی مشخص می شود که تا چه میزان عمل به قانون انجام شده است.

- اصفهان - امام جمعه موقت اصفهان گفت: مجلس باید بر اجرای قوانین و مصوبات نظارت لازم را داشته باشد چراکه با رصد و بررسی های میدانی مشخص می شود که عمل به قانون انجام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جلسه مجمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان اصفهان با حضور آیت الله سید ابوالحسن مهدوی نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری و حجت الاسلام والمسلمین محسن مظاهری دبیر ستاد امربه معروف ونهی از منکر استان اصفهان برگزار شد.

در این جلسه آیت الله سید ابوالحسن مهدوی نماینده مجلس خبرگان رهبر به خلاء قانونی در کشور اشاره و اظهار کرد: نمایندگان مجلس باید هرجایی که خلاء قانونی وجود دارد سریع اقدام کنند دیگر بعد از 40 سال نباید بگوییم کم بود قانون دارریم.

وی به نظارت بر اجرای قوانین اشاره و افزود: قانون هایی که در مجلس شورای اسلامی مصوب می شود باید بر عمل به آن قوانین هم نظارت شود با توجه رصد و بررسی های میدانی مشخص می شود که عمل به قانون شده یا نشده است.

امام جمعه موقت اصفهان به اقناعی بودن قوانین برای جامعه اسلامی اشاره و گفت: از مهم ترین توجهاتی که مجلس در تصویب قوانین باید داشته باشد توجه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس باید بر اجرای قوانین و مصوبات نظارت کند

مجلس باید بر اجرای قوانین و مصوبات نظارت کند