مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 16:302023-01-17پزشكي

تاکنون 40 درصد کودکان خارجی در یزد واکسینه شده اند+عکس


معاون فنی مرکز بهداشت استان یزد گفت: تاکنون واکسیناسیون 40 درصد کودکان اتباع غیرایرانی در مقابل بیماری های فلج اطفال، سرخک و سرخجه در مناطق زیر پوشش این دانشگاه در استان یزد انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، دکتر مسعود شریفی عصر امروز در جمع خبرنگاران حاضر شد و با اشاره به این که ارائه خدمات سلامت به جمعیت کشور فارغ از جنس، نژاد و مذهب از اولویت های حوزه بهداشت کشور است، اظهار کرد: با توجه به اهمیت  پیشگیری از بیماری های واگیردار به ویژه در کودکان، کمپین واکسیناسیون تکمیلی اتباع غیر ایرانی در یزد از دهم دی ماه اغاز شده و تا دهم بهمن ماه ادامه دارد.

وی افزود: در این طرح تمامی اتباع زیر 15 سال، بدون توجه به سابقه واکسیناسیون یک نوبت  واکسن فلج اطفال، سرخک و سرخجه را دریافت می کنند.

معاون فنی مرکز بهداشت استان یزد ادامه داد: همچنین با توجه به نقش ویتامین A در کاهش بروز بیماری های واگیر، در این کمپین کودکان زیر پنج سال نیز  ویتامین A را دریافت می کنند.

دکتر شریفی گروه هدف در استان یزد را 40 هزار نفر عنوان کرد و گفت: این کمپین در 21 واحد بهداشتی در هشت شهرستان استان به اتباع غیر ایرانی خدمات ارائه می دهند و تاکنون 40 درصد کودکان غیر ایرانی در یزد واکسینه شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون 40 درصد کودکان خارجی در یزد واکسینه شده اند+عکس

تاکنون 40 درصد کودکان خارجی در یزد واکسینه شده اند+عکس