مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 16:312023-01-17حوادث

دستگیری باند سارقان تجهیزات مخابراتی در تبریز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، ابراهیم محمودی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی وصول پرونده سرقت تجهیزات مخابراتی در تبریز با توجه به حساسیت، موضوع رسیدگی و کشف در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود:ماموران با بررسی صحنه های جرم و انجام اقدامات فنی و رصد اطلاعاتی تعداد دو نفر از سارقان را شناسایی و طی عملیات غافلگیرانه ای دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت دادند.

رییس پلیس آگاهی استان با اشاره به اینکه هر 2 متهم دستگیر شده دارای سوابق متعدد کیفری بودند، گفت: در این رابطه سه نفر مالخر نیز شناسایی و دستگیر و با تحقیقات انجام یافته، متهمان به 45 فقره سرقت تجهیزات مخابراتی و 15 فقره سرقت قطعات خودرو معترف که ارزش مالی اموال مسروقه مکشوفه  60 میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با تکمیل پرونده هر 5 نفر متهم جهت رسیدگی قضایی به دادسرای تبریز معرفی و با قرار تامین قانونی روانه زندان شدند.

رییس پلیس آگاهی استان با اشاره به پیشگیری وضعی و خودمراقبتی که دو مولفه مهم برای کاهش جرایم و امنیت پایدار است، از دستگاه های دولتی و شرکت های خدماتی درخواست کرد که با تجهیز اماکن و تاسیسات شرکتی به تجهیزات ایمنی فرصت اقدام مجرمانه را از مجرمان سلب و هرگونه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری باند سارقان تجهیزات مخابراتی در تبریز

دستگیری باند سارقان تجهیزات مخابراتی در تبریز