مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 16:452023-01-17سياسي

4 خانه محیط زیست تا پایان سال در مازندران راه اندازی می شود


مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران با اشاره به راه اندازی دومین خانه محیط زیست استان گفت: تا پایان سال جاری این خانه در چهار شهرستان دیگر راه اندازی می شود.

- مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران در حاشیه افتتاح دومین خانه محیط زیست استان مازندران در ایزدشهر در گفتگو با ست که توجه ویژه ای به اشتغال دانش بنیان داشته اما بر مردم پایه بودن اقدامات محیط زیست تاکید بیشتری دارد.

عطا الله کاویان اضافه کرد: مطابق با اصل 50 قانون اساسی همه آحاد مردم در قبال محیط زیست مسئولند و بدین جهت پویش مردمی شکل گرفته تا در سراسر کشور خانه محیط زیست ایجاد گردد.

این مسئول یکی از اصول مهم در حوزه محیط زیست را مشارکت همگانی در حوزه حفاظت از محیط زیست برشمرد و افزود:ما به عنوان نهادی نظارتی و حاکمیتی در کنار مردم هستیم .

مدیرکل سازمان حفاظت از محیط زیست هدف از راه اندازی این خانه را مردمی کردن برنامه های سازمان حفاظت محیط زیست برشمرد و ادامه داد: این مشارکت می تواند هم بستری باشد در تدوین برنامه های سازمان و هم برای گفتگو ،شناسایی و مطرح نمودن مباحث،مسائل و مشکلات مدیریت شهری در حوزه زیست محیطی که قطعاً بزرگترین دستاورد آن جلب مشارکت مردمی در حوزه محیط زیست است،مسئله ای که در طول این سالها مغفول مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 خانه محیط زیست تا پایان سال در مازندران راه اندازی می شود

4 خانه محیط زیست تا پایان سال در مازندران راه اندازی می شود