مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 17:102023-01-17سياسي

خمین جایگاه ویژه ای در سیر زندگی امام خمینی داشته است


معاون فرهنگی، هنری و ارتباطات مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) گفت: امام خمینی (ره) در طول عمر خود در 7 اقلیم زندگی کرده اند که خمین جایگاه ویژه ای در سیر زندگی ایشان داشته است.

- اراک- معاون فرهنگی، هنری و ارتباطات مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) گفت: امام خمینی (ره) در طول عمر خود در 7 اقلیم زندگی کرده اند که خمین جایگاه ویژه ای در سیر زندگی ایشان داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امین عارفی نیا ظهر سه شنبه در همایش ائمه جمعه استان مرکزی در خمین همزمان با هفته بر آستان آفتاب اظهار داشت: با هدف تمرکز زدایی از فعالیت های که پیرامون معارف امام راحل و انقلاب برگزار می شود تصمیم بر این شد همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) و امام خمینی (ره)، برنامه ای در زادگاه امام راحل برگزار شود.

وی افزود: تلاش بر این بوده در برگزاری این برنامه ساده زیستی و صرفه جویی و پرهیز از اصراف مدنظر باشد چراکه اینها از آموزه های امام راحل نیز بوده است.

معاون فرهنگی، هنری و ارتباطات مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) با بیان اینکه امام راحل در طول عمر خود در 7 اقلیم زندگی کردند، گفت: خمین زادگاه ایشان و دوران رشد و نمو وی بوده است که جایگاه ویژه ای در سیر زندگی ایشان نیز داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خمین جایگاه ویژه ای در سیر زندگی امام خمینی داشته است

خمین جایگاه ویژه ای در سیر زندگی امام خمینی داشته است