مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 17:302023-01-17سياسي

بودجه 1402 معقول است/ یکشنبه آغاز بررسی بودجه در صحن علنی مجلس


عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: بودجه 1402 با در نظر گرفتن مجموعه شرایط با واقعیات تنظیم شده است کسی ادعا ندارد که کاملا مطلوب است اما با توجه به شرایط کلیات معقولی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید شمس الدین حسینی عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی پس از تصویب کلیات لایحه بودجه سال 1402 در کمیسیون تلفیق ضمن تشکر از اعضای کمیسیون و نمایندگان دولت برای تلاش های چند روزه در جهت این اقدام، گفت: این 4 روز از ساعت 8 صبح تا 8 شب در سه شیفت کار رسیدگی به بودجه سال آینده را دنبال کردیم.

وی افزود: به استحضار می رسانم مطابق قانون آیین نامه داخلی مجلس، رسیدگی به لایحه بودجه، دو شوری است؛ یعنی باید ابتدا کلیات لایحه را بررسی و تصویب کنیم و بعد از آن وارد شور دوم شویم.

عضو کمیسیون تلفیق مجلس تصریح کرد: از آنجا که باید این کار در مدت 5 روز انجام می شد از روز شنبه بررسی ها را آغاز کردیم و برای پیشگیری از آنکه روز آخر با کمبود زمان مواجه نشویم کار را در سه نوبت دنبال کردیم.

حسینی یادآور شد: در جریان بررسی های صورت گرفته، آیین نامه داخلی کاملاً رعایت شده است و منابع و مصارف موارد مختلف از جمله بودجه عمومی، بودجه شرکت های دولتی، اعتبارات استانی و هدفمند کردن یارانه ها با دقت مورد توجه قرر گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه 1402 معقول است/ یکشنبه آغاز بررسی بودجه در صحن علنی مجلس

بودجه 1402 معقول است/ یکشنبه آغاز بررسی بودجه در صحن علنی مجلس