مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 17:352023-01-17سياسي

اولویت حل مشکلات مناطق محروم/آمریکا به تعهدات برجامی عمل نکرد


نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رسیدگی به مشکلات مردم از وظایف مسئولان است، گفت: حل مشکلات مناطق محروم در اولویت قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرضا مصری ظهر سه شنبه در نشست بررسی مشکلات بخش سرفیروزآباد شهرستان کرمانشاه که با حضور استاندار کرمانشاه و نمایندگان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در روستای چنار این بخش برگزار شد، اظهار کرد: اولین بخشی که استاندار کرمانشاه به آن سفر کرده سرفیروزآباد است که جای تقدیر دارد.

وی افزود: نمایندگان روستاهای مختلف بخش سرفیروزآباد مشکلات را مطرح کردند و اکثر این مشکلات و معضلات درست است که نیاز به پیگیری دارد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به دلیل وجود مشکلات و طولانی شدن عملیات اجرایی گازرسانی به روستاهای سرفیروزآباد بالاترین سرانه گازرسانی به فیروزآباد تخصیص یافته زیرا این بودجه طی سالیان متمادی پاسخگوی پروژه نبوده است.

مصری با اشاره به طولانی شدن گازرسانی به روستاهای سرفیروزآباد گفت: وجود معارضین در امتداد خطوط انتقال در گازرسانی بسیار تأثیرگذار بوده است در میان انتظار داریم چنین معضلاتی در مسیر اجرای پروژه های عمرانی برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت حل مشکلات مناطق محروم/آمریکا به تعهدات برجامی عمل نکرد

اولویت حل مشکلات مناطق محروم/آمریکا به تعهدات برجامی عمل نکرد