مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 17:452023-01-17سياسي

صندوق VC پتروشیمی با مشارکت معاونت علمی از دانش بنیان ها حمایت می کند


معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری صندوق خطرپذیر پتروشیمی خلیج فارس را یک صندوق تحت حمایت های این معاونت دانست و گفت: این صندوق فضایی برای مشارکت دانش بنیان ها در رفع نیازهای کشور خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر روح الله دهقانی فیروز آبادی امروز در حاشیه امضای موافقت نامه مشترک با شرکت صنایع پتروشیمی در جمع خبرنگاران با اشاره به انعقاد این موافقت نامه مشترک، افزود: ما با تاسیس صندوق ها و چنین مجموعه هایی به دانش بنیان ها کمک نمی کنیم، بلکه فضایی را ایجاد می کنیم که دانش بنیان ها به کشور کمک کنند.

وی ادامه داد: من معتقدم کشور، دولت و دستگاه های اجرایی هستند که به کمک دانش بنیان ها نیاز دارند و اقدام امروز یک اقدام مبارکی است تا بتوانیم از کمک این شرکت ها در ارتقای سطح اقتصاد کشور استفاده کنیم.

دهقانی فیروزآبادی با اشاره به صندوق ایجاد شده ذیل این موافقت نامه، توضیح داد: این صندوق یک خطر پذیر است.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری اضافه کرد: اعتبارات صندوق نوآوری و شکوفایی قرار است به 100 هزار میلیارد تومان افزایش یابد، ولی صندوق خطرپذیر خلیج فارس( که اگر اسم این صندوق همین باشد) با مشارکت معاونت علمی و این هلدینگ شکل خواهد گرفت و به عنوان یک صندوق خطرپذیر خصوصی فعال خواهد شد که در حمایت معاونت علمی نیز قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق VC پتروشیمی با مشارکت معاونت علمی از دانش بنیان ها حمایت می کند

صندوق VC پتروشیمی با مشارکت معاونت علمی از دانش بنیان ها حمایت می کند