مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 18:052023-01-17سياسي

مدیرکل کتاب های خطی و نادر کتابخانه ملی منصوب شد


رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با صدور حکمی زهرا مدرسی را به عنوان مدیرکل کتاب های خطی و نادر سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علیرضا مختارپور رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با صدور حکمی زهرا مدرسی را به عنوان مدیرکل کتاب های خطی و نادر سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران منصوب کرد.

مشروح متن این حکم در ادامه می آید؛ سرکار خانم زهرا مدرسی با عنایت به پیشنهاد معاون محترم کتابخانه ملّی و نظر به تجارب و سوابق سرکارعالی به موجب این حکم به عنوان مدیرکل کتاب های خطی و نادر منصوب می شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و توسل به امام عصر (عج) و با بهره گیری از توان کارشناسی همکاران متعهد و متخصص، تمام همت و قابلیت های خویش را در جهت خدمت به پیشرفت ایران اسلامی به کار گرفته و محورهای ذیل را در برنامه ریزی و اقدامات مطمح نظر قرار دهید: فراهم نمودن شرایط ایمن و استاندارد با بهره گیری از امکانات و تجهیزات به روز جهت نگهداری و حفاظت مطمئن از منابع خطی و نادر سازمان، اهتمام در معرفی و ترویج منابع خطی و نادر، بهره مندی از نظرات و تجارب اساتید حوزه نسخ خطی و تعامل، همکاری و همفکری سازنده در راستای صیانت،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل کتاب های خطی و نادر کتابخانه ملی منصوب شد

مدیرکل کتاب های خطی و نادر کتابخانه ملی منصوب شد