مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 18:102023-01-17سياسي

تحریم سپاه هزینه سنگینی را برای اروپایی ها در پی خواهد داشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگویی، با اشاره به تلاش اتحادیه اروپا برای تحریم سپاه پاسداران و قرار دادن این نهاد انقلابی در لیست گروه های تروریستی گفت: - نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه بحث تحریم سپاه از سوی اتحادیه اروپا به خاطر شکست هایی است که آن ها از ملت ایران متحمل شده اند، گفت: اروپایی ها باید بدانند که تحریم سپاه هزینه های سنگینی را برای آن ها به دنبال خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگویی، با اشاره به تلاش اتحادیه اروپا برای تحریم سپاه پاسداران و قرار دادن این نهاد انقلابی در لیست گروه های تروریستی گفت: اروپایی ها شکست های زیادی را از سپاه متحمل شده اند و اقدام آن ها برای تحریم سپاه پاسداران به خاطر عصبانیت آن ها از این شکست ها است.

وی افزود: اروپایی ها باید بدانند که تحریم سپاه برای آن ها هزینه سنگینی را به دنبال خواهد داشت و آن ها متحمل ضرر و زیان زیادی در این باره خواهند شد.

وی اظهار داشت: سپاه پاسداران امکانات و تشکیلات آن شفاف و روشن است و اتحادیه اروپا به جای تحریم سپاه باید گروهک هایی مانند گروهک منافقین را در لیست گروه های تروریستی قرار دهد که نه کشور و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحریم سپاه هزینه سنگینی را برای اروپایی ها در پی خواهد داشت

تحریم سپاه هزینه سنگینی را برای اروپایی ها در پی خواهد داشت