مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 18:302023-01-17سياسي

طرح تبدیل بخش سرفیروزآباد به شهرستان در دولت درحال بررسی است


نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح تبدیل بخش سرفیروزآباد به شهرستان در دولت درحال بررسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد رشیدی ظهر سه شنبه در نشست بررسی مشکلات بخش سرفیروزآباد شهرستان کرمانشاه که با حضور استاندار کرمانشاه و نمایندگان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در روستای چنار این بخش برگزار شد، اظهار کرد: منطقه سرفیروزآباد جز مظلوم ترین قسمت های کشور است.

وی افزود: نباید پذیرفت که کارها به علت بی توجهی با تأخیر همراه شود و از استاندار کرمانشاه می خواهیم بر کار مدیران نظارت کند.

عضو هیئت رییسه و نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آغاز احداث پست فوق توزیع برق در بخش سرفیروزآباد، تصریح کرد: 200 میلیارد تومان برای پست فوق توزیع اختصاص یافته و این پروژه تا فصل تابستان انجام برای پایداری شبکه برق این منطقه صورت خواهد گرفت.

رشیدی با اشاره به آغاز بررسی بودجه سال آینده، گفت: کمیسیون برنامه مهم تر از کمیسیون تلفیق است و نمایندگان کرمانشاه در آن کمیسیون حضور خواهند یافت.

وی با اشاره به مشکلات بخش سرفیروزآباد عنوان کرد: مجتمع امام علی (ع) و قرارگاه آبرسانی امام حسن مجتبی (ع) پای کار آبرسانی به روستاها آمدند و یک هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته و 44 روستا دیگر تا تابستان گازرسانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تبدیل بخش سرفیروزآباد به شهرستان در دولت درحال بررسی است

طرح تبدیل بخش سرفیروزآباد به شهرستان در دولت درحال بررسی است