مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 18:352023-01-17سياسي

توانمندسازی در حوزه زنان وخانواده باید هدفمند باشد


معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در اولین کنگره ملی بانوان تأثیرگذار گفت: توانمندسازی و مدیریت در حوزه زنان و خانواده باید با برنامه ریزی صحیح صورت پذیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، انسیه خزعلی امروز در اولین کنگره ملی بانوان تأثیرگذار که به همت معاونت زنان برگزار شد، با بیان معیارهای انتخاب بانوان تأثیرگذار، اظهار داشت: محورهای شناسایی زنان تأثیرگذار از بین زنان اعم از خانه دار، شاغل وفعال اجتماعی، توانمندی در حوزه فناوری های دیجیتال، فضای مجازی، علم و پژوهش، حوزه کارآفرینی و اشتغال و زنان پیشرو در عرصه های فرهنگی وامور خیریه بوده است.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در ادامه بیان داشت: هدف از برگزاری این کنگره ملی شناسایی زنان تأثیرگذار در عرصه های فردی، اجتماعی و بین المللی بود و شناسایی این امر از طرق مختلف انجام گرفت.

یکی از راه ها معاونت ها، مشاوره ها و مدیریت های بانوان در سراسر کشور بود که افرادی معرفی شدند و راه دیگر از سامانه فراگیری که راه اندازی شده است، و به شیوه مردمی تاثیرگذاران را شناسایی می کند.

خزعلی به دو طرح که امسال یکی در هفته زن و یکی در دهه فجر رونمایی می شود تولید نرم افزار مرتبط با دختران را طرح نخست دانست که در پیام رسان های ملی قرار است از آن بهره برداری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی در حوزه زنان وخانواده باید هدفمند باشد

توانمندسازی در حوزه زنان وخانواده باید هدفمند باشد