مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 18:502023-01-17سياسي

100 میلیارد تومان اعتبار برای کمربندی گیلاوند اختصاص یافته است


نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان برنامه و بودجه حدود 100 میلیارد تومان اعتبار دولتی برای پروژه کمربندی گیلاوند در نظر گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید احمد رسولی نژاد عصر سه شنبه در جلسه کمیته برنامه ریزیدماوند که با حضور رضا طاهرخانی، فرماندار، ازوجی، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، بخشداران، شهرداران، و روسای ادارات شهرستان در سالن جلسات شهید رجایی فرمانداری شهرستان دماوند برگزار شد اظهار داشت: برای محور آبسرد - کیلان ایوانکی در سال گذشته 23.

5 میلیارد تومان اعتبار گذاشته شد اما متاسفانه پیمانکاری که در مناقصه برنده شد شانه خالی کرد، با این حال امید است در اواخر دهه فجر شروع عملیات این محور پرخطر کلنگ زنی شود.

وی تصریح کرد: ضرورت دارد شهرداران و بخشداران با اداره پست درباره کدهای پستی 10 رقمی همکاری کنند تا به انجام برسد زیرا در بخشهای مختلف مانند توزیع کپسول های گاز دچار مشکل می شویم.

رسولی نژاد افزود: پروژه های احداث تاسیسات فاضلاب شهرهای دماوند و فیروزکوه امسال برای اولین بار ردیف ملی گرفته، در خردادماه در سازمان برنامه و بودجه ماده 23 تصویب شد و ردیف بودجه در نظر گرفته شد که البته برای هر کدام از این شهرستان ها 20 میلیارد تومان اعتبار گذاشته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 میلیارد تومان اعتبار برای کمربندی گیلاوند اختصاص یافته است

100 میلیارد تومان اعتبار برای کمربندی گیلاوند اختصاص یافته است