مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 19:002023-01-17دانش

محوریت راه شهدا برای حرکت در مسیر موفقیت و انجام کارهای بزرگ


برای حرکت در مسیر موفقیت و انجام کارهای بزرگ باید راهی که شهدای عزیزمان طی کردند را محور قرار دهیم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس جهاددانشگاهی اظهار کرد: برای حرکت در مسیر موفقیت و انجام کارهای بزرگ باید راهی که شهدای عزیزمان طی کردند را محور قرار دهیم.

دکتر حسن مسلمی نایینی، سه شنبه، 27 دیماه، در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بمباران 27 دی کارگاه مهمات سازی جهاددانشگاهی در دانشگاه تبریز با اشاره به اثرگذاری های تاریخی شهر تبریز در برهه های مختلف، اظهار کرد: تاریخ تبریز همواره آمیخته با ظلم ستیزی و استعمارستیزی بوده و از 150 سال گذشته سرداران بزرگواری داشته و در دوران دفاع مقدس نیز افتخارآفرینی بسیاری داشته که شهدای 27 دی دانشگاه تبریز نمونه ای از آن است.

وی با تاکید بر این که هیچکدام از دانشگاه های ما دارای این ویژگی نبودند که کارگاهی جهت تولید مهمات جنگی در محیط خود داشته باشند و موجب عصبانیت دشمن شوند که به طور مستقیم هدف حمله دشمن قرار گیرد، خاطرنشان کرد: این شهدا کار بزرگی کردند که باید روش و راهشان را محور حرکتمان قرار دهیم.

دکتر مسلمی نایینی با اشاره به این که شهید محسن امین جواهری نیز از جمله شهدای 227 دی این کارگاه است که با ایشان هم شهری و هم محلی بودیم، خاطرنشان کرد: این شهید بزرگوار به پشت جبهه اکتفا نمی کرد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محوریت راه شهدا برای حرکت در مسیر موفقیت و انجام کارهای بزرگ

محوریت راه شهدا برای حرکت در مسیر موفقیت و انجام کارهای بزرگ