مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 19:002023-01-17اقتصادي

با صرفه جویی 14 میلیون متر مکعب گاز حداقل فشار در ایستگاه تربت جام تامین شد


مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: مشارکت مردم شریف و نجیب استان در پویش هر خانه یک اتاق گرم موجب صرفه جویی 14 میلیون متر مکعبی گاز در استان و تأمین حداقل فشار گاز در ایستگاه ورودی شهر تربت جام شد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: مشارکت مردم شریف و نجیب استان در پویش هر خانه یک اتاق گرم موجب صرفه جویی 14 میلیون متر مکعبی گاز در استان و تأمین حداقل فشار گاز در ایستگاه ورودی شهر تربت جام شد.

حسن افتخاری با قدردانی از همراهی مردم در پویش هر خانه یک اتاق گرم خاطرنشان کرد: با همراهی همه مردم استان جریان گاز مشترکان شهرستان تربت جام که به دلیل افت فشار دچار قطعی شده بود مجدداً وصل شد.

وی عنوان کرد: عملیات وصل گاز در بخش هایی از شهرستان تربت جام از روز گذشته با حضور چندین تیم امدادی آغاز و قبل از ظهر امروز سه شنبه به اتمام رسید.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی از مشترکانی که به دلیل عدم حضور در منزل در زمان مراجعه امدادگران گاز آنها وصل نشده خواست که به محض حضور در منزل با شماره 194 امداد گاز تماس بگیرند.

وی اظهار کرد: مشارکت مردم شریف و نجیب استان در پویش هر خانه یک اتاق گرم موجب شد تا طی 5 روز گذشته 14 میلیون متر مکعبی گاز در استان صرفه جویی شده و حداقل فشار گاز در ایستگاه ورودی شهر تربت جام تأمین شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با صرفه جویی 14 میلیون متر مکعب گاز حداقل فشار در ایستگاه تربت جام تامین شد

با صرفه جویی 14 میلیون متر مکعب گاز حداقل فشار در ایستگاه تربت جام تامین شد