مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 19:002023-01-17اجتماعي

کمیته اضطرار آلودگی هوای اصفهان تشکیل نشد/ مدارس چهارشنبه باز است


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای اصفهان تشکیل نشد و فردا چهارشنبه 28 دی، مدارس و دانشگاه ها باز است.

- منصور شیشه فروش در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه کمیته اضطرار آلودگی هوا طبق اخطاریه ها و اعلام هواشناسی و مرکز بهداشت تشکیل جلسه می دهد، اظهار داشت: امروز سه شنبه نیز درخواستی از سوی مرکز بهداشت استان مبنی بر تشکیل جلسه کمیته اضطرار وصول نشد ضمن اینکه اداره هواشناسی نیز اعلام کرده سامانه بارشی تا فردا در استان فعال خواهد بود.

وی با اشاره به آماده باش تیم های امدادی و مدیریت بحران در پی فعالیت سامانه سرد بارشی، خاطرنشان کرد: بارش ها از اواسط امروز در جنوب استان آغاز شده و هم اینک در دهاقان، سمیرم، شهرضا و لنجان برف می بارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه 270 تیم امدادی شامل گروه های هلال احمر، فوریت های پزشکی، امداد جاده ای، راهداری و شرکت های آب و گاز در استان آماده باش شدند، گفت: هموطنان برای تردد بویژه در محورهای جنوبی استان مانند سمیرم و شهرضا زنجیر چرخ بهمراه داشته باشند زیرا بعلت سرما، سطح جاده ها یخ زده و لغزنده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان با میانگین 161 برای سومین روز پیاپی در وضعیت ناسالم برای عموم شهروندان ثبت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته اضطرار آلودگی هوای اصفهان تشکیل نشد/ مدارس چهارشنبه باز است

کمیته اضطرار آلودگی هوای اصفهان تشکیل نشد/ مدارس چهارشنبه باز است