مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 دی 1401 ساعت 19:252023-01-17بين الملل

یک هیئت آمریکایی در سفر به فلسطین اشغالی با وزیران تندرو دیدار نمی کند


یک هیئت آمریکایی متشکل از برخی از اعضای دو حزب دموکرات و جمهوری خواه آمریکا امروز (سه شنبه) در حالی وارد تل آویو می شود که قصد دیدار با وزرای افراطی کابینه نتانیاهو را ندارند.

- یک هیئت آمریکایی متشکل از برخی از اعضای دو حزب دموکرات و جمهوری خواه آمریکا امروز (سه شنبه) در حالی وارد تل آویو می شود که قصد دیدار با وزرای افراطی کابینه نتانیاهو را ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، هیئت آمریکایی اعلام کرد که در جریان سفرش به فلسطین اشغالی، با اعضای تندروی کنست و وزرای افراطی مانند ایتامار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و بتسلییل اسموتریچ، وزیر دارایی کابینه نتانیاهو ملاقات نمی کند.

وبسایت والا به نقل از دو کارمند بلندپایه اسراییلی و یک منبع آمریکایی نوشت که این هیئت آمریکایی وزرای راست افراطی حزب صهیونیسم مذهبی به ریاست اسموتریچ و حزب عوتسما یهودیت به ریاست ایتامار بن گویر را تحریم خواهند کرد.

وبسایت اسراییلی مذکور گزارش داد که سناتور جکی روزن از حزب دموکرات، به تل آویو اعلام کرد که علاقه ای به دیدار هیئت سناتورهای دموکرات و جمهوری خواه به ریاست او با نمایندگان دو حزب راست افراطی صهیونیسم مذهبی و ​​عوتسما یهودیت ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هیئت آمریکایی در سفر به فلسطین اشغالی با وزیران تندرو دیدار نمی کند

یک هیئت آمریکایی در سفر به فلسطین اشغالی با وزیران تندرو دیدار نمی کند